Hlaska pri bootu

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Čtvrtek Únor 4 10:24:27 CET 1999

> Snazil jsem se nainstalovat RH 5.2 a pri bootu z diskety mi nabehne
> hlaska :
> " end_reguest: I/O error, dev 01:00 (ramdisk), sector nnnn" a misto nnnn
> je numero, ktery roste od 0 az nekam k 700 000 dal jsem to nezkousel.
> Udelal jsem si znova boot disk nepomaha. Zkousel jsem to u kamose na
> kompu udela to sami. Takze mim kompem by to bejt nemelo.

Nedavno se to tu resilo (asi pred mesicem), staci projit archiv
konference.
Je to spatnou velikosti ramdisku.

Ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan