FAQ SSH z Win32 (Re: TTSSH cez Sambu)

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Únor 4 11:39:49 CET 1999

David Pospisilik wrote:

> [...]

Pro provoz TTSSH staci na server nainstalovat sshd.

  Debian http://www.debian.org/Packages/stable/net/ssh.html
  RedHat http://www.replay.com/redhat/ssh.html
  Win32  ftp://ftp.penguin.cz/pub/win32/ttermpro-cs.zip

MC je treba spustit s parametrem mc -ca (c=color a=ascii), potom
chodi barva a ramecku 100% pokud chcete cestinu tak nezapomente
mrknout na http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-6.html#ss6.1
http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-6.html#ss6.9

> Ja jedu pres ttssh na www.penguin.cz a mc mi jde v pohode i v barvach.
> Mam ttssh upgradnuteho balikem http://www.fi.muni.cz/~smerk/ttsshcz.zip
> (tt 2.3, ssh extenze 1.2). Nijak zvlast jsem ho ani nekonfiguroval

Jiz jsem to stihnul na Penguinovi upgradnout ;-)

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz