TTSSH cez Sambu

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Únor 4 12:17:45 CET 1999

Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:
> Staci normalne sshd, ale tt ma podle me docela probelemy s barevnymi
> okennimi aplikacemi (mc). Nebo to nekomu chodi uspokojive? Ja treba
> nevidim, na kterem souboru v mc stojim.

Me to chodi celkem dost uspokojive.

Jediny probolem je se spravnym nastavenim promenne TERM. POuzivam VT220
nebo linux a pak to jede vpohode. Mam predelanou keymapu tak, ze jsem
schopen v mc pouzivat primo vsechny funkcni klavesy, PgUp, PgDwn, Home,
End a Insert. Chodi to i v joeovi.

BTW.. nevite nekdo jak tenhle problem s terminaly resit nejak
uspokojive, aniz bych na vsechny stroje musel nahravat vlastni terminfo
a termcap (ne vsude jsem korinek)?

Spis jsem narazil na potiz v tom, ze se snazim nastavit tterm tak, aby
mi to chodilo pokud mozno na vsech strojich, kde mam ucet, coz je smes
linuxu (vice linuxu) FreeBSD, SunOS, Solaris a nejde to s jednim
nastavenim TERM.

Jinak v TTSSH je treba nastavit, resp povolit barvy, a zatim mam dojem,
ze ttssh nerozlisuje barvy plynule, ale po nejakych skocich. Prisel jsem
na to tak, ze provozuji aplikaci v DOSemu, a v ni byla radka psana bilym
pismem na sedivem pozadi a TTSSH nnebyla citelna. V CRT to bylo vpohode.
Ale TT ma zase tu vyhodu ze je free a uz jsem se tam naucil definovat
klavesnice.

HOnza

--