Bootovaci disketa

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 4 14:35:55 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999 rkanovsky na csas.cz wrote:

> Mam takovy, mozna stupidni dotaz:
>
> Jak vytvorit bootovaci disketu, tak aby se dal na tuto disketu ulozit funcni
> system vcetne podpurnych programu ?

Nevymyslejte uz znova kolo, uz bylo vymysleno!

Na URL:
http://ca.us.mirrors.freshmeat.net/appindex/console/mini-distributions.html

si urcite vyberete nejakou distribuci, ktera bude vyhovovat.

Osobne pouzivam k podobnym ucelum minidisketu HAL (URL ale nemam), kde je
umisteno vse, co jsem kdy potreboval, od vsech moznych ovladacu az po FTP
klienta.

Navic RH 5.2 vybizi primo v manualu k vytvoreni podobne diskety s tim, ze
bude pouzitelna v pripade, ze se nemuzete dostat korektnim zpusobem na
Linux.

R.V.