Bootovací disketa

V.Tecl tecl na sps-jia.cz
Čtvrtek Únor 4 14:43:11 CET 1999

 Zdravim,

> neni to zas tak jednoduche jak by se zdalo (ale to take neni uplne
> slozite ... kdyz jsem to pochopil i ja).
>
> doporucuji www.linux.org -> Bootdisk HOWTO

Muzete se take kouknout na "Skolicky from Hubicka" (nevim ale zrovna
kde to lezi), je zde popsana vyroba jednodisketove distribuce Linuxu
vychazi zde z DXL (nebo DLX :-) presne nevim) distribuce. Na jedne
diskete je kernel i filesystem (je to pekne).

--
 |   Vladimir Tecl        mailto: tecl na sps-jia.cz      tel.: 0451/459592  |