bttv, xawtv nejde zvuk

Vyhnalek Petr vyhnalek na alef.mpo.cz
Čtvrtek Únor 4 19:26:32 CET 1999

Dobry den,
	mam nasledujici konfiguraci:

RH-5.2
2.0.36
bttv-0.5.22-3
xawtv-2.35-1
tv kartu

Obraz mi chodi bez problemu, ale se zvukem si nemuzu stale poradit. Karta
ma zvukovy vystup. Bedynky se zesilovacem mam zasunute primo do konektoru
(tzn. nejde to pres zvukovku). Nemuzu z te karty dostat zadny zvuk. V
bedynkach ani nesumi. Vypada to jako by na vystupu nebylo vubec zadne
napeti.

Karta je vporadku (u kolegy na M$ WIN98 chodi bez problemu ve stereu).

Jeste mi nejde pustit fullscreen. Nevite nekdo z hlavy jak to mam
nastavit?

Diky.

---
Petr VYHNALEK

UPOZORNENI: rad bych prestal uplne pouzivat M$ veci, proto Vas prosim,
kdyz mi posilate nejaky soubor, posilejte mi ho v nejakem rozumnem formatu