bttv, xawtv nejde zvuk

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Čtvrtek Únor 4 18:32:28 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Vyhnalek Petr wrote:

> tv kartu

A nemohl byste upresnit, jakou? Takto Vam tezko nekdo poradi.

> Obraz mi chodi bez problemu, ale se zvukem si nemuzu stale poradit. Karta
> ma zvukovy vystup. Bedynky se zesilovacem mam zasunute primo do konektoru
> (tzn. nejde to pres zvukovku). Nemuzu z te karty dostat zadny zvuk. V

A jak ji mate zapojenou? Pokud mate zvukovy vystup TV karty vedeny zpet do
zvukove karty v pocitaci, zkontrolujte si, zda Vam vubec chodi zvuk.

Dalsi problem by mohl byt v tom, ze nemate zavedeny vsechny potrebne
moduly (bttv, tuner, mozna msp3400, kouknete se do dokumentace bttv).
Zkontrolujte spravne nastaveni parametru u modulu, ale kdyz nevime, jakou
mate kartu, nelze rici vice.

Mam ted jednu takovou hracku na testovani. Je to AverMedia TV Phone. Tam
je problem s prijmem ceskeho zvuku. Ma zvukovy chip TDA9840 a je stereo,
ale na zahranicnich stanicich (kabelova televise) pracuje jen
jednokanalove a u domacich programu neni zvuk vubec, bohuzel ted nemam cas
experimentovat s bttv. Zkousel jste na Vasi karte zahranicni stanice?
Pravda, me se ozyva alespon sum.

> Jeste mi nejde pustit fullscreen. Nevite nekdo z hlavy jak to mam
> nastavit?

Z xawtv tusim klavesa F (;-), a je dobre mit v ${HOME}/.xawtv nastaven
Xovy rezim, ktery se ma pouzivat. Viz man xawtv.

Kdyz prozradite typ karty a napisete, co vypisuje bttv do syslogu a xawtv
na obrazovku, je mozne byti presnejsi.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/