PINE a PgUp/PgDown klavesy

Hanus Adler had na pdas.cz
Čtvrtek Únor 4 17:35:39 CET 1999

On 3 Feb 1999 14:39:35 +0100, Petr Simek <petrsi na jcu.cz> wrote:
>začal jsem místo winpine používat pine-3.95-2 přímo pod linuxem, ale
>nemohu se zbavit jednoho nedostatku - jak rozchodit klávesy PgUp a
>PgDown pro rychlé přeskakování uvnitř zprávy a také uvnitř folderu
>zpráv. Když otevřu nějaký soubor v joe editoru, tak mi PgUp a PgDown
>při editaci fungují, takže předpokládám ze můj terminálový program je
>OK a terminálové okno také. Nevíte zda je to přímo nedostatek UNIX verze
>pine, nebo zda to jde nejak zapnout ?

zkuste zakomentovat (vykřičníkem) následující řádky z ~/.Xdefaults

xterm*VT100.Translations: #override\n\
       <KeyPress>Prior : scroll-back(1,page)\n\
       <KeyPress>Next : scroll-forw(1,page)

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.