PINE a PgUp/PgDown klavesy

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Únor 4 18:51:48 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Hanus Adler wrote:

> zkuste zakomentovat (vykřičníkem) následující řádky z ~/.Xdefaults
>
> xterm*VT100.Translations: #override\n\
>        <KeyPress>Prior : scroll-back(1,page)\n\
>        <KeyPress>Next : scroll-forw(1,page)

Zkusil jsem - nepomohlo, ale asi jsem zapomnel uvest - nepouzivam xterm,
pripojuji se pres ssh (sshd spousti bash). Nicmene obejvil jsem jeste
jednu vec - kdyz prijdu k masine na kterou se pripojuji a tam se prihlasim
primo na konsoli, tak PgUp a PgDown v pine funguji, pres vzdalene
pripojeni nikoliv. Predpokladam ze nastavovaci soubory jsou pouzity stejne
(z meho home) takze snad jen nejaky rozdil v nastaveni terminalu.

Nevite cim bych to mohl efektivne vypsat a porovnat ?

> S pozdravem,
>
> Hanus Adler

S pozdravem