PINE a PgUp/PgDown klavesy - vyreseno

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Únor 5 11:11:53 CET 1999

On Thu, 4 Feb 1999, Petr Simek wrote:

> jednu vec - kdyz prijdu k masine na kterou se pripojuji a tam se prihlasim
> primo na konsoli, tak PgUp a PgDown v pine funguji, pres vzdalene
> pripojeni nikoliv. Predpokladam ze nastavovaci soubory jsou pouzity stejne
> (z meho home) takze snad jen nejaky rozdil v nastaveni terminalu.

Kdyz jsem si po prihlaseni nastavil - export TERM=linux , tak pine zacalo
brat i PgUp a PgDown klavesy. TERATERMu to (zda se) nijak nevadi i kdyz
se domniva ze pracuje jako vt100.

Netusite nekdo jak TERATERM/TTSSH prevedcit aby se pokusilo se systemem
pri prihlaseni dohodnout ze TERM=linux ?

S pozdravem