JOKE: Editor registru pro Linux

Martin Mares mj na ucw.cz
Pátek Únor 5 14:06:14 CET 1999

Zdravim,

> Naprosto souhlasím. Místo hejna nic neříkajících textových souborů, které
> jsou navíc umístěné, kam zrovna autora napadlo, by bylo všechno na jednom
> místě, s kontextovým helpem, jako mají Windows, přehledné, stručné,

   Naopak -- textove soubory, u kterych je hned videt, ke kteremu programu
patri, jsou daleko lepsi nez jeden giganticky soubor, ve kterem vam zahnivaji
udaje o davno jiz odinstalovanych aplikacich a naprosto nevite, co se stane,
kdyz neco zmenite.

   Rozumne aplikace pouzivaji soubory, resp. adresare ~/.<appl>*, kde <appl>
je jmeno aplikace a existuje od nich manualova stranka.

> Ano, v podstatě se dá říci, že registry, to je můj - v Linuxu bohužel
> nedosažitelný - sen.

   V mem pripade spise zly sen :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Every program in development at MIT expands until it can read mail."