JOKE: Editor registru pro Linux

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Únor 5 14:20:38 CET 1999

Sorry, ale stačí mi, když si vzpomenu na situaci, kdy je nutné přeinstalovat
Win a pak člověk zjistí:

1. že potřebuje něco z registry té předchozí instalace a může se jít klouzat.

2. že musí přeinstalovat i všechny aplikace, neboť ty všechno nastavení
schovávají někam do registry, místo toho, aby měla každá svůj konfigurační
soubor, na který by žádná reinstalace systému neměla vliv == nemusely by být
reinstalovány. To by ale byly úspory času.... (ostatně jen tento týden jsem
kvůli registry proplýtval cca 5 hodin, které bych s radostí využil jinak).

Uznávám argumenty níže uvedené, ale myslím, že to není otázka vytvoření
registry, ale vytvoření místa, ze kterého by se taková nastavení dala
centrálně provádět == jen jiný přístup ke stejným konfiguračním souborům.

Slávek.