MC a obsah *.rpm souboru

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 6 14:26:34 CET 1999

On 6 Feb 99, at 10:10, Jaroslav Honsa wrote:

> Dobry den.
>
> Diky vsem za rady ohledne $subj.
> Zajimave na tom jsou tri veci:
> 1) Nekdo vesele pouziva mc a netusi, ze to ukazuje spatne.
> 2) Ta chyba je uz dost stara....
> 3) Naprava neni zcela jednoznacna (je vic reseni), ale to muze byt jen muj
> subjektivni dojem, protoze nerozumin sed(u).

No podle me jsou ty upravy zhruba identicke. Ale RE nejsou uplne muj
obor. To ze mi to nechodi jsem prisuzoval tomu, ze nemam asi ani
jeden ciste instalovany RH 5.2, vsecho jsou upgrade a mel jsem za to,
ze se jedna o nejakou zavadu v knihovnach, protoze ne vzdy je
upgraduji pres rpm. U hodne vyvojovych veci to obcas nejde. A kdyz si
nikdo nikde nestezuje, nebudu to nikde vytrubovat.

Uprava spociva v tom, ze mc vyzaduje vypis adresare ala ls -l,
kteremu se vystup rpm blizi, ale ve vystupu rpm chybi pocet linku
odkazujicich na soubor. Proste se vystup filtruje sed-em (stream
editor) a provadi se metodou najdi nahrad (pres regularni vyrazy)
vlozeni 1 za vypis prav. Tedy

drwxrwxrwx jmeno_souboru

se nahradi

drwxrwxrwx 1 jmeno_souboru

Ze by si nikdo, komu to  nechodi nevsiml, ze to neukazuje se mi
nezda, budto to prevazne vetsine lidi chodi, nebo jsme uz kompletne
zblbi z M$ a uz ani nemame silu si stezovat, v obave, ze neni kde.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
  bud vlastnimi schopnostmi,
  anebo hlouposti jinych.