MC a obsah *.rpm souboru

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Únor 6 15:42:28 CET 1999

On Sat, 6 Feb 1999, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> obor. To ze mi to nechodi jsem prisuzoval tomu, ze nemam asi ani
> jeden ciste instalovany RH 5.2, vsecho jsou upgrade a mel jsem za to,
> ze se jedna o nejakou zavadu v knihovnach, protoze ne vzdy je
> upgraduji pres rpm. U hodne vyvojovych veci to obcas nejde. A kdyz si
> nikdo nikde nestezuje, nebudu to nikde vytrubovat.

Tak ted se mi to zda jeste podivnejsi, protoze pokud si vzpominam, neslo
mi to na RH5.0, na RH5.1 to slo bez uprav a ted na RH5.2 to zase chce
upravy. Pritom konfiguracni soubory z home adresare se snazim prenaset a
RedHaty instaluji cele, neupgraduji.
Ale kdyby byly jen takovehle starosti... :-)

Zdravi Jaroslav Honsa