ADMIN: ezmlm warning

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Únor 6 15:13:23 CET 1999

	Dobry den,

	nez dostanu 500 mailu od ucastniku teto konference,
dovolte mi abych vysvetlil situaci: V dobe zavadeni listu se mi dvakrat
podarilo udelat v konfiguraci chybu, ktera zpusobila, ze se po dobu
trvani te chyby vracela posta pro vsechny ucastniky jako nedorucitelna.
Tyka se to jedne nebo dvou zprav z 19. ledna a asi osmi zprav z 25. ledna.

	Listserver po uplynuti urcite doby (14 dni, myslim) posila takovouto
varovnou zpravu, kterou asi vsichni z vas obdrzeli. Takze pokud mate zajem,
muzete si prislusne zpravy stahnout popsanym zpusobem z archivu.

	Jinak tento mail berte jako bezpredmetny nebo jako ukazku
toho, jak ezmlm zhruba reaguje, kdyz se od vas vraci posta.

-Yenya <linux-owner na linux.cz>

linux-help na linux.cz wrote:
:
: Vracejí se mi zprávy pro vás z listu linux.
: Připojuji kopii první vrácené zprávy, kterou jsem dostal.
:
: Pokud se tato zpráva také vrátí, pošlu testovací zprávu.
: Pokud se vrátí i testovací zpráva, zruším vaši adresu z listu linux
: bez dalšího upozornění.
[...]
: Sorry, I couldn't find any host named ?relay.muni.cz. (#5.1.2)

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //