MC a obsah *.rpm souboru

Marek Dieze dieze na brn.pvt.cz
Středa Únor 10 16:25:05 CET 1999

Libor Pechacek wrote:
> ad 2) To je take pravda.  Byla v RH5.2 odjakziva a nikdo ji zatim
> neopravil.  Mam zpravu, ze MC4.5.5 (jen hadam - je to pry nejaka posledni
> experimentalni verze) funguje dobre.  Moc bych tomu neveril,

Zdravim,
nevim jak MC 4.5.5, ale MC 4.1.36 je uz v pohode. Vytvoril jsem si rpm
soubor a nenam uz zadny problem. Nejsem moc silny v kramflecich ohledne
rpm baliku, ale tohle mi pripadalo dost jednoduche: nainstalovat
zdrojovy rpm v. 4.1.35, nahradit zdrojaky novou verzi(..4.1.36...tgz),
prejmenovat spec soubor, upravit v nem polozky version a release a potom
uz jen rpm -ba ....spec.

Dieze
* Marek Dieze                          e-mail: dieze na brn.pvt.cz *
* PVT, a.s., divize Brno               phone : +420-5-41558136  *
* Veveri 102, Brno, 659 10                                      *
* Czech Republic                                                *