Problem v prekladaci, nebo v programatorovi ?

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Neděle Únor 7 18:50:47 CET 1999

Ciao,

> Tohle nesmi nastat. Jak uz rekl Petr, neni zarucene poradi, takze
> muzete dostat i sama acka, ale neni prece mozne, aby soucasne v jednom
> bufferu byly ruzne stringy. A jeden buffer to je, protoze to
> deklarujete jako static, cili (v podstate) jedinou globalni
> promennou.

OK, muzes (doufam, ze muzu tykat) mi prozradit naky reseni, jak to udelat
? (bez static to totiz nefunguje uz vubec) ...

Predem dik
                 M.S.

 -=- Michal Safranek <safranek na jhrnet.cz> -=-
  Hledam divku, ktera dokaze nakonfigurovat
         sendmail a neni jenom .jpg