Problem v prekladaci, nebo v programatorovi ?

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Neděle Únor 7 18:55:38 CET 1999

> OK, muzes (doufam, ze muzu tykat) mi prozradit naky reseni, jak to udelat
> ? (bez static to totiz nefunguje uz vubec) ...

Netusim, co to ma cele delat, ale: bez static to vraci pointer nekam
na zasobnik, ktery je po navratu z te funkce buhvikde.

Resenim je mi na kazdy vysledek vlastni buffer. Pokud jde jen o dve
volani nebo tak, tak se da rict

	char buffer1[100];
	char buffer2[100];
	printf("%s%s\n", func("aaa", buffer1), func("bbb", buffer2));

kde func pak operuje nad vstupem a vystupem a musi vratit pointer na
ten vystup. Dalsi moznost je pak *allocem nebo pomoci new alokovat
pamet dynamicky -- ale vsechno zalezi na tom, v jakem kontextu to ma
chodit.

Asi bychom tuto debatu meli presunout do nejake *lang.c* skupiny.

 I just got back from vacation and started to clean my mailbox -- sorry
 if you had to wait for this email.