bttv, xawtv nejde zvuk - DOPLNUJICI INFO

Michal Choura xchoura na hpk.felk.cvut.cz
Pondělí Únor 8 10:42:08 CET 1999

On Fri, 5 Feb 1999, Vyhnalek Petr wrote:

> Omlouvam se spatne jsem se vyjadril. On mi ten fullscreen spusti jde, ale
> je rozhazeny a nejde se z nej vratit jinak nez ukoncit X pomoci
> CTRL+ALT+BACKSPACE.

XawTV pouzije takovy graficky rezim, ktery mate nastaven v ~/.xawtv. Popis
parametru najdete v manove strance. Overte si, ze Xovy rezim, ktery
pouzivate, funguje i bez xawtv. Obvykle (vzhledem k norme PAL) se pouziva
640x480. Mate v /etc/X11/XF86Config spravne nastaveny funkcni rezim
640x480? Problem by take mohl byt v nekompatibilni graficke karte,
nektere s awtv nechodi.

> Feb  5 09:02:14 ss1 kernel: Linux video capture interface: v0.01 ALPHA

[...]

> [root na ss1 log]# xawtv
> This is xawtv-2.35, running on Linux/i586 (2.0.36)

Pokud chcete experimentovat s TV kartou, ddoporucuji co nejrychlejsi
upgrade kernelu. V 2.2.1 je podstatne novejsi BTTV driver. Upgrade by mel
u RedHatu jednoduchy.

(mc)

--
Michal Choura          mailto:xchoura na fel.cvut.cz
                       http://cs.felk.cvut.cz/~xchoura/