bttv, xawtv nejde zvuk - DOPLNUJICI INFO

Smolik Daniel smolik na corpus.cz
Pondělí Únor 8 11:16:37 CET 1999

Michal Choura wrote:

> XawTV pouzije takovy graficky rezim, ktery mate nastaven v ~/.xawtv. Popis
> parametru najdete v manove strance. Overte si, ze Xovy rezim, ktery
> pouzivate, funguje i bez xawtv. Obvykle (vzhledem k norme PAL) se pouziva
> 640x480. Mate v /etc/X11/XF86Config spravne nastaveny funkcni rezim
> 640x480? Problem by take mohl byt v nekompatibilni graficke karte,
> nektere s awtv nechodi.

Ted jsme zrovna s kolegou vyvinuli takovy hezky videomod pro X a FB.
Je to interlace 100Hz  768x576  a pri nem vypada televizni obraz opravdu dobre .
Pokud bude zajem tu Modeline prinesu.

 Funguje nekomu s 2.2.1 a xawtv-2.35 regulace hlasitosti ?

               Dan

--
Daniel Smolik
Corpus s.r.o.