Applix 4.4.1 & ODBC a ADABAS D

Smolik Daniel smolik na corpus.cz
Pondělí Únor 8 11:29:56 CET 1999

Dobry den,
rozchodil jsem spojeni Applixu a ADABASU pres ODBC a je to skutecne super.
Funguji tam takove veci jako ukladani
Applixovych dokumentu primo do databaze. Takze pres distribuovanou databazi
vlastne udelate takove NOTESY.
 Chodi to rychle spolehlive a samo od sebe. Je zajimave, ze ta prace s BLOBY
chodi jen pres ODBC. Pokud pouzivate
nativni gatewaye do INFORMIXU nebo ORACLU  nejde to, musite prejit na ODBC.
  Take jsem se trochu dival na Import Word a Excel resp. problem cestiny. A je
to dost spatne.  Jak jsem vypozoroval
MS produkty ukladaji cestinu do svych dokumentu asi v UNICODU a Applixove filtry
kdyz narazi na cesky znak, ktery  neni
v Latin-1, jej  nahradi  otaznikem. Tady bohuzel zadne prekodovani nepomuze.
Napadla me snad jedina "finta".
Na strane windows prehazet v dokumenu cestinu na znaky odpovidajici Latin-1, ty
by filterm prolezly a potom v Applixu bude stacit jen zmenit font. Umel by to
nekdo ?

                          Dan

--
Daniel Smolik