Applix 4.4.1 & ODBC a ADABAS D

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Únor 8 14:00:34 CET 1999

Dobry den,

Smolik Daniel wrote:

>   Take jsem se trochu dival na Import Word a Excel resp. problem cestiny. A je
> to dost spatne.  Jak jsem vypozoroval

Na Wordowske dokumenty uz existuje prevadeci program v Perlu, ktery to dokonce umi
z Unicode do Latin-2 prevest. Je to ovsem pouze testovaci switch, takze je problem,
ze prevede pouze prvnich 1024 znaku. Sice jsem se v tom trosku hrabal, ale protoze
Perl neumim, tak jsem dosel az k radku, kde by to asi tak mohlo byt a dal nevim.
Cele to roste na: http://wwwwbs.cs.tu-berlin.de/~schwartz/perl/
O prevodu Excelovskych tabulek nevim...
Kdyby nekdo z vas vedel, jak na Excel, pripadne byl ochoten se podivat i na ten
Word, nebo mel jine reseni, byl bych mu velmi zauzlovan... Proc jen dochazi
zajimave nabidky v tak bidnych formatech... :-(((

Zdravi
Honza Marek

--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72