JOKE: Editor registru pro Linux

Leo Hadacz hadacz na math.muni.cz
Pondělí Únor 8 11:54:11 CET 1999

Jiri Novak pise:

> Jestli Vas trapi jenom tohle, zkuste se podivat na project COAS
> (http://www.coas.org/)
> ten by mel delat neco podobneho, jedna se o jakysi frontend ke klasickym
> textovym souborum,
> nesnazici se nejak je suplovat. Nicmene zatim je to vsechno znacne beta,
> ale vypada to
> nadejne...

Ano. A, pokud jsem to dobre pochopil, o totez se rovnez uz celkem dost
dlouho snazi projekt Linuxconf, http://www.solucorp.qc.ca/linuxconf/, ktery
je starsi (aspon myslim), pouziva ho oficialne RedHat a ma uz i nejake
vysledky. Zase si nekdo musi hrat na vlastnim pisecku, misto aby se snazil
podporit to, co uz existuje.

Leo

--

 _                 _    _     hadacz na math.muni.cz
www: http://www.math.muni.cz/~hadacz/