JOKE: Editor registru pro Linux

Jiri Novak bati na skodanet.cz
Pondělí Únor 8 12:20:01 CET 1999

Leo Hadacz wrote:

> Ano. A, pokud jsem to dobre pochopil, o totez se rovnez uz celkem dost
> dlouho snazi projekt Linuxconf, http://www.solucorp.qc.ca/linuxconf/, ktery
> je starsi (aspon myslim), pouziva ho oficialne RedHat a ma uz i nejake
> vysledky. Zase si nekdo musi hrat na vlastnim pisecku, misto aby se snazil
> podporit to, co uz existuje.
>
> Leo
Hmm... to je sice pravda, ale proc si nehrat na vlastnim pisecku? Zda se
mi, ze
linuxconf a coas maji sice stejny cil, ale odlisnou architekturu. Tezko
by se
navzajem snesla, autori coasu maji jiny pohled na vec, nez autori
linuxconfu.
Je fakt, ze me se coas libi o neco vic, ale to je jenom subjektivni
dojem. Navic
cas dokaze, co je lepsi. Tomu se v obchodu rika konkurence, a ja si
myslim, ze tohle
je konkurence zdrava. Nemyslim, ze je proc se rozcilovat, stejne tak
existuje i
OSS, Alsa a jeste jeden projekt, nevzpomenu si bohuzel na jmeno. Ja
pouzivam Alsu,
protoze ma driver pro SB PCI 128, ktery funguje. Kazdy si prece ma pravo
vybrat
co se mu libi a co mu vyhovuje, a kdyz se mu nelibi, co existuje,
vytvori vec svoji.

--
   Jiri Novak
<bati na skodanet.cz>