Problem s Lilo

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pondělí Únor 8 12:42:39 CET 1999

Preji pekny den,

mam takovy problem s Lilo. Mam v PC dva disky. Na jednom DOS, NT a Solaris
7, a na druhy jsem si prave nainstaloval RH5.2 a kernel 2.2.0. Pro vybirani
systemu pouzivam System Commander. Po instalaci a kompilaci kernelu na
disketu jsem provedli make bzlilo v bomeni, ze system "vi", ze je na disku
cislo 2. Ale vypada to tak, ze to system asi "nevedel", protoze pote co
opustim Linux, tak neni zadny oddil aktivni a pri bootu to zarve at strcim
systemovy disk. Strcim tam tedy DOS disketu a fdiskem nastavim na prvni
partition na prvnim disku priznak aktivni a pak uz mi najede System
Commander. Pokud ted vyberu Linux, tak se to cele opakuje ...

Nevite nekdo, jak se to da udelat poradne. Chyba asi bude na moji strane.

Priba