Problem s Lilo

Vladimir Krepelka vladaq na usa.net
Pondělí Únor 8 13:51:20 CET 1999

Jaroslav Pribyl wrote:

> Preji pekny den,
>
> mam takovy problem s Lilo. Mam v PC dva disky. Na jednom DOS, NT a Solaris
> 7, a na druhy jsem si prave nainstaloval RH5.2 a kernel 2.2.0. Pro vybirani
> systemu pouzivam System Commander. Po instalaci a kompilaci kernelu na
> disketu jsem provedli make bzlilo v bomeni, ze system "vi", ze je na disku
> cislo 2. Ale vypada to tak, ze to system asi "nevedel", protoze pote co
> opustim Linux, tak neni zadny oddil aktivni a pri bootu to zarve at strcim
> systemovy disk. Strcim tam tedy DOS disketu a fdiskem nastavim na prvni
> [...]

Mel jsem pred casem podobny problem. Myslim ze neni problem s LILO, ale
System Commanderu.
Zkuste v setupu SC v "Global special options menu" nastavit:
"Force partition active on drive 0" na YES

Pripadne by to mohlo jeste chtit v Lokalnim nastaveni pro Linux
nastavit "Bootable/active status accross partitions" na OVERIDE ON.

Ale mam pocit ze staci to prvni nastaveni v Global.
(uz jsem to delal pred delsi dobou a kazde PC chtel neco jineho)
Mne to pomohlo jak u SC 2.24 tak u SC 4.0.

Mam na prvnim HD DOS + SC 4.0 a na druhem Linux. S temi ostatnimi
OS ktere mate vy nemam zkusenost :-(
Kdyz tak zkuste z temi prepinaci trochu experimentovat.

Preji uspech
	Vladaq