Problem s prekladacom gcc

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 8 16:30:11 CET 1999

Jan Varga napsal:

> Zdravim vsetkych,
>
> narazil som na mensi problem, ktory potrebujem vyriesit.
> gcc mi nedokaze prelozit nasledovny zdrojovy kod:

<program vystrizen>
> prekladac na to odpoveda chybovou hlaskou:
>
> [varga na frru varga]$ gcc -o pokus pokus.c
> /tmp/cca027891.o: In function `main':
> /tmp/cca027891.o(.text+0xe): the `gets' function is dangerous and should
> not be used.
ale to neznamena, ze nevytvoril binary. Ta tam urcite je. Tohle je tykove
zajimave hlaseni od linkeru.
> Moja otazka znie ci existuje nejaky prepinac ktorym sa potlaci kontrola
> buffer overflow ?
?? to se v C prece nikdy nekontroluje :)
> Este dodam ze riesenie typu "pouzi funkciu fgets" mi moc nepomoze.
hmm. Pouzij fgets nebo ignoruj tu hlasku.
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|