Problem s prekladacom gcc

Pondělí Únor 8 16:30:20 CET 1999

On Mon, 8 Feb 1999, Jan Varga wrote:

> prekladac na to odpoveda chybovou hlaskou:

ne, tu hlasku generuje linker

> Moja otazka znie ci existuje nejaky prepinac ktorym sa potlaci kontrola
> buffer overflow ?

to neni zadna kontrola, proste je v (g)libc pod symbolem "gets" napsano
"ruce pryc!"... tedka z hlavy nevim, jak je to udelano... mozna by mohlo
pomoc neco jako -traditional, ale nevim, nevim

> Este dodam ze riesenie typu "pouzi funkciu fgets" mi moc nepomoze.

proc? on to totiz neni spatny napad vyhnout se (nejen) funkci gets

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"