Problem: XFree86-3.3.3 + NetMouse PS/2

Tomas Mrazek xmrazek na informatics.muni.cz
Pondělí Únor 8 20:52:45 CET 1999

Preji dobry den,

Dnes v casnych rannich hodinach se mi na cvrty pokus podarilo naistalovat z ftp.fi.muni.cz
Redhat 5.2 i386-cs.

Pri pokusu o spusteni X-sek (XFree86-3.3.3-1) se vyskytl nasledujici problem:

X-server se spusti, ale mys stale odjizdi do praveho horniho rohu.
Mam nastaveny mouse protokol "Genius NetMouse PS/2" s emulaci 3 tlacitek. Zmena protokolu nepomaha.
Program XF86Setup nelze pouzit, jelikoz pri jeho spusteni se rozpadne obrazovka natolik, ze nelze nic
precist. Nastavil jsem konfiguraci X-serveru tedy pomoci xf86config, ale take to nepomohlo.
Predtim jsem mel nainstalovan RH 5.1 (CD od Computer Pressu) s X-serverem, tusim 3.3.1 nebo 3.3.2 a
zadne podobne problemy se nevyskytovaly (nepouzival jsem vyse zmineny mouse protokol). Pouze jsem
pouzil Xconfigurator a bylo to. Ted jsem sice pouzil take Xconfigurator (verzi 3.89), ale nepomohlo to.
Myslim, ze problem je v nastaveni mysi, ale netusim jaky. Pomoci mouseconfig jsem nastavil vyse
zmineny protokol, jelikoz tuto mys pouzivam.
Jeste zkusim starsi verzi X-serveru (3.3.2), ale to krajni reseni.

Diky za jakoukoliv radu.

S pozdravem Tomas Mrazek.

-- Tomas Mrazek | xmrazek na fi.muni.cz
-- Fakulty of Informatics