Problem: XFree86-3.3.3 + NetMouse PS/2

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Pondělí Únor 8 22:45:32 CET 1999

 zkuste pouzit nasledujici reseni:

 do /etc/rc.d/rc.local (nebo odpovidajiciho jineho) si dejte radek:
 gpm -R -m /dev/psaux -t imps2			[ z mi neznamych duvodu
						gpm netmouse na linuxu neumi]

    ^ - gpm vam vytvori soubor '/dev/gpmdata'

 v konfiguraci Xu, zmente device na '/dev/gpmdata' a protokol na
 'MouseSystems' - mys by se vam mela bez problemu rozjet.