(none)

Pondělí Únor 8 20:59:10 CET 1999

zhabala na telecom.cz writes:

> other = /dev/hdb3
>   label = Windows98
>   map-drive = 0x80
>    to = 0x81
>   map-drive = 0x81
>    to = 0x80
>   table = /dev/hdb

Vyse uvedena konfigurace mi v pripade Win95 funguje. Jejich instalace
ale byla udelana tak, ze pri instalaci byl fyzicky odpojen prvni z
obou disku. (V mem pripade jiz na prvnim disku (hda) nejake Win95
byly, takze jsem chtel mit jistotu, ze se vzajemne nepomlati).

Jak byly ty Win98 instalovany? Mozna by stacilo z lilo.conf vymazat
premapovani disku - to zajisti, ze Windows uvidi hdb3 jako C:, i kdyz
na prvnim disku bude nejaky MS-DOS filesystem - ten pak bude D:. Bez
premapovani by to asi bylo naopak. (O fungovani MS-Windows si s
jistotou netroufnu rici temer nic.)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR