Problem: XFree86-3.3.3 + NetMouse PS/2

Úterý Únor 9 08:49:49 CET 1999

Robert Vojta (penguin na mendelu.cz) wrote:
:
: > Dne Po, 08 únor 1999 jste napsal(a):
: > Ja mam taky  Genius NetMouse ale na seriovem portu
: >
:   Imho, necetl jsem to cele, ale jak vidim problem s NetMouse na PS/2?
: Takze to jsem mel taky a ihned jsem si poridil redukci PS/2 => seriovy
: port z jednoho prosteho duvodu. Uz si nepamatuji kde, ale pokud mate tuto
: mysku na PS/2 system neni schopen ji inicializovat na tomto portu a ma dve
: tlacitka, maximalne emulaci.

To neni pravda. Ja mam Genius NetMouse Pro (oproti stare netmouse ma jeste
jeden cudlik na boku) a s XFree 3.3.3.1 ji bez problemu pouzivam, vcetne
tech dvou scrollovacich tlacitek. Jako treti tlacitko (paste) se chova to
na boku.

Leos Bitto