Jadro 2.2.1; unix2dos

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Únor 8 20:58:04 CET 1999

On 8 Feb 1999 13:31:08 +0100, Miroslav Vasko wrote:

:      1.) nejde mi klasicke FM MIDI. Mam Sound Blaster 32 PnP. AWE
: MIDI ide, ale klasicke nie (playmidi vyhlasuje, ze nebolo definovane
: zariadenie na vystup), ale drvmidi ide v poriadku.

playmidi -a (output to awe32) mi ide, -f ani -4 nejdu
(rovno skonci). Takze sa dajme do prace:

strace ukazuje, ze chce otvorit nejaky /etc/std.sb (-f)
resp. /etc/std.o3 (-4). V RedHate su v /etc/midi a ked
mu narobim prislusne symlinky, ide tak -f, ako aj -4
(aka parodia z toho potom lezie je uz ina vec).

Takze zaver znie: chybne skompilovany balik.
Bug-report RH je na ceste, pre ine distribucie
to treba checknut tiez.

Zdravi
--
				Stano