Jadro 2.2.1; unix2dos

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Středa Únor 10 20:45:43 CET 1999

"Miroslav Vasko" <vasko na ies.sk> writes:

>      Distribucia Debian GNU/Linux 2.0 hamm bez aktualizacii (z leta=20
> 98, zodpoveda asi RedHatu 5.0). A este jedna vec - pojde mi rozbehat
> graficka konzola na S3 ViRGE 2MB?  Mam dojem, ze ma VESA BIOS 1.2.

Jak jiz bylo nedavno psano, jde. Je ale treba bootovat pres DOS.
V dosu zavest ovladac pro VESA 2.0 a pres loadlin spustit Linux.
Sam jsem to vcera zkousel s S3 Trio 64 a funguje to tak.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address: U nove skoly 292        Tel: +420/68/5391545             *
*           Velky Tynec                      068/5391545             *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *