Problem s prekladacom gcc

Pondělí Únor 8 21:28:35 CET 1999

Jan Varga <varga na utcru.sk> writes:

> hlavny problem spociva v tom, ze ked instalujem databaz. server
> oracle tak pri prelinkovavani mi instalacia predcasne skonci s
> uvedenou hlaskou v logu

Spis bych si tipl, ze problem bude nekde jinde. gcc sice vypise
varovani, ale skonci s exit kodem 0 (tj. kompilace probehla
OK). Instalacni skript, ktery krome exit kodu testuje i vystup na
stderr, se mi jevi jako divny. Nicmene v tomto pripade si muzete
napsat nasledujici "wrapper":

#!/bin/sh
/usr/bin/gcc $* 2>/dev/null

a instalacnimu skriptu podstrcit tento wrapper misto gcc (napr. zmenou
PATH). Ale divil bych se, pokud by to pomohlo.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR