Problem s prekladacom gcc

Ivo Zacek izacek na sky.cz
Pondělí Únor 8 21:39:02 CET 1999

Jan Varga wrote:

> hlavny problem spociva v tom, ze ked instalujem databaz. server oracle tak pri
> prelinkovavani mi instalacia predcasne skonci s uvedenou hlaskou v logu

I to je docela zajimave, protoze jsem Oracle na Linux instaloval
dvakrat, a nic takoveho mi to nehlasilo. Je mozne, ze moje konfigurace
nevedla k prelinkovani.
BTW, s instalaci Oracle 8.0.5 jsem mel problemy na Digital Unixu, ale na
Linuxu ani ty nejmensi.

Nicmene diskutovana chyba by mela mit charakter warningu. Pokud zastavi
linkovani, neni to moc domyslene.

--
Ivo Zacek <izacek na sky.cz>, Supervisory Systems s.r.o. Brno