ftp gateway/proxy pro linux

rkanovsky na csas.cz rkanovsky na csas.cz
Úterý Únor 9 07:05:15 CET 1999

Squid mam, ale nejsem si jisty, zda zvladne fungovat jako gateway. Potrebuji
totiz pristupovat na ftp z jakehooliv PC v siti.

Roman K.

-----Původní zpráva-----
Od: Vladymyr Iljyc Lenin [mailto:J.Micka na sh.cvut.cz]
Odesláno: 8. února 1999 19:32
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: ftp gateway/proxy pro linux

rkanovsky na csas.cz wrote:
> Shanim nejaky program, ktery by fungoval jako ftp gateway/proxy. Nevite
> nekdo o necem ?

co treba zkusit nejaku webowou proxy?
apache nebo squid
o proxy primo pro ftp jsem neslysel, ale netvrdim ze neexistuje
s apachem jako proxy pro ftp i web mam spise pozitivni zkusenosti
squid jsem zatim nezkousel, ale vzhledme k tomu, ze na nem jede skolni i
kolejni proxy a pouzivam tyto proxy i jako ftp proxy, pak bych rekl, ze
na nem taky neco bude dobre
--

							= lenin =
proste lenin