Konfigurace Lilo - 2 disky 3 - OS

Úterý Únor 9 17:05:00 CET 1999

Zdenek.Habala na ais.cz (Zdenek Habala) writes:

> Jak byly ty Win98 instalovany? Mozna by stacilo z lilo.conf vymazat
>
> Prave ze se mi je nepovedlo nainstalovat. Ale kdyz nabootuji z DOS-diskety,
> tak je ta partition na tom disku spravne oznacena jako C: naformatoval jsem
> ji v pohode prenesl na ni system, ale kdyz potom pri startu v Lilo vyberu
> Windows98, tak mi to napise ze je chybny systemovy disk a at vlozim
> systemovou disketu.

Asi bych jeste zkusil konfiguraci

other = /dev/hdb3
   label = Windows98
   table = /dev/hdb

ale pochybuji, ze zafunguje. Duvod proc to zkusit je nasledujici:
Pokud nabootujete z diskety, pak prenos systemu (napr. "sys c:")
probehne v prostredi, kde disky jsou v "prirozenem" poradi. Kdyz pak
LILO disky premapuje, tak pri pozadavku na cteni z disku pres BIOS se
cte z jineho disku, nez by se melo.

Jak se spravne instaluji MS-Win nevim, ale zkusil bych nakopirovat
jejich instalacni soubory na C:, nabootoval bych z diskety a na C:
bych spustil setup.exe. Predpokladam, ze spravny postup se dozvite v
nejake skupine venovane MS-Win.

Jak jsem jiz psal, ja jsem prvni disk fyzicky odpojil, druhy disk jsem
preswitchoval aby byl master, a pak uz jsem jen pri klasicke instalaci
Win95 polemizoval s hlaskami tvrdicimi, jake je to vse user friendly.
Nakonec jsem druhy disk opet preswitchoval, pripojil prvni disk,
spustil lilo a bootovani fungovalo.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR