Problem: XFree86-3.3.3 + NetMouse PS/2

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Úterý Únor 9 07:23:03 CET 1999

> Dne Po, 08 únor 1999 jste napsal(a):
> Ja mam taky  Genius NetMouse ale na seriovem portu

  Imho, necetl jsem to cele, ale jak vidim problem s NetMouse na PS/2?
Takze to jsem mel taky a ihned jsem si poridil redukci PS/2 => seriovy
port z jednoho prosteho duvodu. Uz si nepamatuji kde, ale pokud mate tuto
mysku na PS/2 system neni schopen ji inicializovat na tomto portu a ma dve
tlacitka, maximalne emulaci. Toto je popsano v nejakem HOWTO a pokud si
poridite redukci, pojede se vsema tlacitkama (klidne i 6) jako
IntelliMouse od M$. Vsechny tyhle mysi jsou na seriovem portu kompatibilni
s M$ IntelliMouse a to vsechny Linuxy co znam podporujou (mam Apollo,
2.2.1, XFree86 3.3.3.1 a jede to bez problemu (mam sice NewScroll, ma sice
jenom pet tlacitek, ale vsechny pracujou bez sebemensich problemu)).

  Zdravim

P.S. V HOWTO je dokonce myslim napsane ;-)