Problem: dialup - telecom

Petr Chloupek chloupek na usa.net
Úterý Únor 9 10:33:20 CET 1999

Dobry den,

jsem nejakou dobu uzivatelem linuxu, ale zatim se mi nepodarilo pripojit se
z nej k internetu. Nas poskytovatel
je Telecom. Pripojeni jsem zkousel z xwindow pres control-panel -> nastaveni
site -> pridat -> ppp
zadam  jmeno, heslo tel č. V souboru /etc/ppp/chap-secrets jsem po
konzultaci z help line pridal radek
uzjmeno * heslo pro autentifikaci pomoci chap.

Kdyz dam aktivovat pripojeni, modem vytoci cislo a pripoji se, chvili
vymenuje data ale pak spojeni spadne.

Mam RH 5.0 kernel 2.0.32 (originalni build), modem Microcom VoicePorte 33.6

Pomohlo by me i treba jak ziskat nejake debugovaci udaje, ktere by me neco
rekli o tom, kdy vlastne modem spojeni prerusi

Predem vsem moc dekuji za radu

Petr Chloupek
chloupek na usa.net