extrakce souboru z RPM

Jan Sykora Jan.Sykora na feld.cvut.cz
Úterý Únor 9 10:55:15 CET 1999

Dobry den

Poradi mi nekdo jak vyextrahovat z nenainstalovaneho baliku RPM jeden
konkretni soubor aniz by pri tom doslo k jakekoliv modifikaci databaze
ve /var/lib/rpm a soubor se vybalil na jine misto nez je dano jeho
absolutni cestou v baliku? Tedy jinymi slovy potrebuji jeden soubor z
rpm baliku a nechci pri tom nijak zasahnout do existujiciho
nainstalovaneho systemu.

Nainstalovat balik pomoci rpm --root <nekam> ... a pak si z nej vybrat
soubor znam, ale pripada mi to ponekud neorhabane, nehlede na to, ze v
miste musi stejne byt druha rpm databaze. Chtel bych neco
primocarejsiho.

Dekuji.

--
Jan Sykora