extrakce souboru z RPM

Radek Dresler hawkey na veronika.evropa2.upol.cz
Úterý Únor 9 11:16:16 CET 1999

Na Debianu na to existuje prikaz alien, ktery prevadi mezi rpm, deb a tgz.
Takze alien -t xxx.rpm ti vygeneruje tgz a z nej to dostanes v pohode...

Radek Dresler - Hawkey                 Tydlifon: +420 603 503622
http://www.eurohockey.cz/ ... where the hockey starts on the Net
http://www.postcard.cz/ .............. internet postcard service
http://attack.evropa2.cz/ ... the best radio station  -  99.3 FM
Mail: hawkey na eurohockey.cz                          ICQ: 7213043