X server a windows 95/98. Jak na to...

Milos Novotny milosn na oasanet.cz
Úterý Únor 9 14:15:17 CET 1999

Zdravim,

zkousel jsem X-win32 od Starnetu s vasim doporucenym nastavenim a
na strane linuxu se spustenym xdm. Zda se, ze spolu komunikuji, ale
nenabehne mi prihlasovaci okno-konsole, tak jako kdyz jsem zkousel
linux-linux. Nic se nedeje, pouze vidim spravne pozadi s kurzorem
mysi ve tvaru krize.
Nevite, co mam spatne?

Milos