X server a windows 95/98. Jak na to...+ existuje nejaky dobry & free ?

Martin Lizner mlizner na sshr.cz
Úterý Únor 16 09:42:38 CET 1999

Hello,

nejlepsi zkusenosti mam s produktem Reflection X od firmy WRQ, obsahuje velmi
kvalitni podporu vsech beznych unixu, fonty apod. Problem je ovsem cena...

btw - Nevite o nejakem dobrem/funkcnim, ktery je free ? Diky,

Martin Lizner
Woitek Systems