Pine a trideni posty

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Únor 9 16:51:40 CET 1999

:> > poradte prosim, jak naucit pine, aby mi tridil doslou postu napr. podle
:> > hlavicky 'Reply-To'? Diky.
:>
:> podle me je nejjednodussim resenim pouzit procmail, napr prispevky z teto
:> konference se budou ukladat do folderu linux, vytorite-li si ve svem ~
:> soubor .procmailrc
:>
:> a do nej napisete nasledujici:
:> :0:
:> * ^TOlinux na linux.cz
:> mail/linux

ked uz sa bavi o procmaile ..

spracovava procmail /etc/procmailrc aj v pripade, ze existuje
$HOME/.procmailrc ?

chcel by som vsetkym userom nadefinovat default akciu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying