Pine a trideni posty

Snaper rez20um na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Únor 9 17:14:26 CET 1999

> :> > poradte prosim, jak naucit pine, aby mi tridil doslou postu napr. podle
> :> > hlavicky 'Reply-To'? Diky.

> :> :0:
> :> * ^TOlinux na linux.cz
> :> mail/linux
>
> spracovava procmail /etc/procmailrc aj v pripade, ze existuje
> $HOME/.procmailrc ?

Pokud ja mam zkusenosti, takjestlize nadefinujete .procmailrc v /etc ,
pak to jede pro vsechny, ma-li ale nekdo ve svem ~ svuj .procmailrc,
je bran prednostne. ( takby to, mam ten pocit melo fungovat u vetsiny
podobnych zalezitosti) Ale myslim, ze neni problem nejak prenastavit
procmail, popripade zamezit uzivatelum, aby si vytvareli .rc

pokud by nic nezabralo, tak me napada pouze udelat kazdemu s-link na
nejaky defaultni procmailrc a hodit to do /etc/skel ..

							./S

Snaper (Pavel Reznicek)
rez20um na axpsu.fpf.slu.cz	http://www.fpf.slu.cz