procmailrc

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Únor 9 17:11:26 CET 1999

:> > spracovava procmail /etc/procmailrc aj v pripade, ze existuje
:> > $HOME/.procmailrc ?
:>
:> Pokud ja mam zkusenosti, takjestlize nadefinujete .procmailrc v /etc ,
:> pak to jede pro vsechny, ma-li ale nekdo ve svem ~ svuj .procmailrc, je
:> bran prednostne. ( takby to, mam ten pocit melo fungovat u vetsiny
:> podobnych zalezitosti)

no .. napr. shell zvycajne najskor nacita /etc/(csh|tcsh|bash)rc a potom
AJ $HOME/.(csh|tcsh|bash)rc

:> Ale myslim, ze neni problem nejak prenastavit procmail, popripade zamezit
:> uzivatelum, aby si vytvareli .rc

ja im to praveze nechcem zamezdit .. nech si kludne tvoria, ale aby sa s
kazdou prichodou postu vykonala aj nejaka akcia definovana globalne pre
vsetkych ..

:> pokud by nic nezabralo, tak me napada pouze udelat kazdemu s-link na
:> nejaky defaultni procmailrc a hodit to do /etc/skel ..

vravim .. nech si so svojim .procmailrc robia co chcu .. ja chcem definovat
globalnu akciu ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying