wu.ftpd vulnerability - otazka

Středa Únor 10 10:47:00 CET 1999

Stefan Simko napsal:
> ahoj,
> dostal som paranoiu tak sa chcem poradit
> na www.netect.com reportovali chybu v wu.ftpd a odkazali na site kde
> sa to da stiahnut patchnute
> zda sa mi ze to nikto iny nepotvrdil a nikde nie je exploit
> je ten site ( ftp.vr.net/pub/wu-ftpd/ ) bezpecny?
netusim, ale myslim, ze ten patch by nemel byt moc velky. A rozhodne
by se v nem asi tezko schovalo neco vetsiho.
> neviete niekto viac ako je v tom reporte....
vim, ze opravene Debiani baliky jsou na svete. Ted jsou asi v Incomingu,
takze by zitra, pozitri mohly dorazit na mirrory. Podivejte se do patchu.
				Petr Cech
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|