wu.ftpd vulnerability - otazka

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 10 11:48:00 CET 1999

Dne 10. 2. 1999 Petr Cech napsal:

> vim, ze opravene Debiani baliky jsou na svete. Ted jsou asi v Incomingu,
> takze by zitra, pozitri mohly dorazit na mirrory. Podivejte se do patchu.

Ja jenom doplnim, ze patch pro ProFtpd je na adrese
ftp://ftp.proftpd.org/patches/proftpd-1.2.0pre1-path_exploit2.patch

Sice se mi ho nepovedlo uspesne aplikovat (resp. selhaly dva hunky), ale je
tak mrnavej, ze jsem to dodelal rucne...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz