Problem s passwd

Středa Únor 10 17:49:49 CET 1999

Pokud nekomu nefunguje program, ktery je podobny tomuto, doporucuji
strace jmeno 2>&1 | tee log

a log pak poslat (kdyz uz).

To, co poslal tady kolega, byl Oops jadra, ktery je nam bez System.map
uplne naprd :-) Pokud chcete vedet, co zpusobilo Oops (v kazdem pripade
to je spatne~) a kde, prectete si soubor
/usr/src/linux/Documentation/oops-tracing.txt a postupujte podle nej.
Nemuzete nic skazit.

> Prestalo mi fungovat passwd, pritom kdyz menim heslo pomoci kuser tak to
> probehne korektne.
>
> [root na terezka /etc]# passwd student
> New UNIX password:
> Retype new UNIX password:
> Segmentation fault
>
> V priloze je vypis ze syslogu. Zkusil jsem ho preistalovat, preinstaloval
> jsem i pam ale nepomohlo to. Konfigurace je RH 5.2, s updatem pamu, jadro
> 2.2.1.

Mozna jste prisel na zajimavou chybu :-)
Tak do toho!

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution